Reparatieverzoek

Is er iets stuk in of aan de woning? Bekijk eerst in ons reparatieoverzicht wie de reparatie moet verhelpen: u zelf of wij. Voor sommige reparaties kunt u rechtstreeks bellen met onze onderhoudspartners. Hieronder ziet u voor welke reparaties dat geldt.

Heeft u een ander verzoek? Meldt u reparatie dan aan via uw huurdersportaal.

Reparatieverzoek indienen

Veel voorkomende verzoeken

Gaat uw reparatieverzoek om een van de onderstaande reparaties? Klik dan op de knop voor meer informatie.

link-target="_self" CV storingen
link-target="_self" Ruitbreuk
link-target="_self" Onderbreking water, gas en elektra
link-target="_self" Graffity

Spoedreparatie

Betreft het een spoedgeval? Klik dan hier voor meer informatie.

 

Video: snelle uitleg over wat u moet doen als er iets kapot is of bij bij schade

link-target="_self" Reparatie nodig? Wat nu?

Wie betaalt de reparatie?

Het antwoord op die vraag kunt u vinden in het Onderhouds-ABC.

Is de reparatie een taak van De Leeuw van Putten, dan kunt u uw reparatieverzoek telefonisch doorgeven aan onze afdeling Vastgoed. De afdeling Vastgoed is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 – 16.30 uur op telefoonnummer (0181) 601 330, ook als het spoedeisend is.