Klachtencommissie

Bent u ontevreden over de dienstverlening van De Leeuw van Putten? Natuurlijk hopen wij dat dit nooit gebeurt. Wij werken er hard aan om naar u, onze klant, te luisteren en u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht het toch gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening, onderneem dan de volgende stappen.

 

Stap 1: Laat het ons weten


Stel dat u De Leeuw van Putten hebt gevraagd om iets voor u te doen. Bijvoorbeeld iets repareren bij u thuis of een betalingsoverzicht sturen. U heeft al een paar keer hierover gebeld of geschreven, maar wij reageren niet naar uw tevredenheid. Laat ons in dat geval weten dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Zeg tegen de medewerker met wie u contact heeft gehad óf zijn/haar leidinggevende, waarover u niet tevreden bent. Wij krijgen zo de kans om het beter te doen. Samen kunnen we een bevredigende oplossing zoeken. Komt er alsnog geen bevredigende oplossing, dan kunt u een klacht indienen.

 

Stap 2: Een klacht indienen


Het is het beste om uw klacht schriftelijk in te dienen. Schrijf een brief aan De Leeuw van Putten waarin u uw klacht beschrijft. Richt de klachtbrief aan ons kantoor Oostkade 16, 3201 AM Spijkenisse. U hoeft uw brief niet aan een specifieke persoon te richten. Wij zorgen ervoor dat uw brief terecht komt bij degene die uw klacht het beste kan behandelen. Binnen enkele dagen krijgt u een ontvangstbevestiging van uw klachtbrief. U kunt uw klacht ook telefonisch, via internet, e-mail of mondeling aan de balie indienen. Meld dan wel duidelijk dat het om een klacht gaat.

Antwoord van De Leeuw van Putten
U krijgt zo snel mogelijk een brief met uitleg over wat wij gaan doen om uw klacht te verhelpen en wanneer wij verwachten dat uw klacht definitief is opgelost.

Klacht niet opgelost?
Wij proberen uw klacht zo goed en zo snel mogelijk te verhelpen. Hopelijk kunnen wij u daarna weer tot onze tevreden klanten rekenen. Toch kan het zo zijn, dat u vindt dat De Leeuw van Putten uw klacht niet goed heeft opgelost. Misschien bent u het helemaal niet eens met onze beslissingen. Of u krijgt zelfs helemaal niets te horen. Dan kunt u terecht bij de onafhankelijke Klachtencommissie.

 

Stap 3: Klachtencommissie

Als u niet tevreden bent met ons antwoord dan kunt u zich wenden tot de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland. Meer informatie over deze onafhankelijke Klachtencommissie en hun reglement is te vinden op www.kcwzh.nl.

 

Vragen?


Heeft u nog vragen over dit onderwerp, belt u ons dan. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.30 - 16.30 uur op telefoonnummer (0181) 601 333.